miercuri, 13 aprilie 2011

Elsève Volume Collagene - Review

Ceau fetelor,

Azi vreau sa fac un review la noul sampon de la Lóreal si anume Elseve Volume Collagene, dupa cum spune si titlu (am luat poza de pe site-ul Lóreal).
Parul meu este destul de fin si cu firul foarte subtire, altfel nu mi-as cumpara sampon pentru volum. :D (specific ca e tuns bob destul de scurt, deci nu e greu de "volumizat" cu un produs bun)

Ce spun ei pe site-ul Lórealparis.ro:
"Părul dumneavoastră este moale şi lipsit de volum?
Odată aranjat, are tendinţa de a se aplatiza?
Pentru prima dată, Laboratoarele L'Oréal au integrat în formula produselor de îngrijire capilară Colagenul CR pentru:

- A oferi volum, forţă şi densitate din interiorul fiecărui fir de păr
- A susţine firul de păr de la rădăcină pentru un rezultat anti-plat."


Ce am zis eu dupa ce am vazut reclama si am citit acestea?
DA!
DA!
WOW, o rezolvare la problema mea cu parul!
Si acum, iata ce spun eu dupa ce l-am folosit vreo 2 saptamani (deci vreo 6 spalari), timp suficient cat sa-mi fac o parere despre el:

 - are o consistenta extrem de moale, eu n-am mai avut sampon atat de moale incat sa imi alunece printre degete si sa curga din flacun ca apa (sau l-o fi "lungit" cineva la magazin?);
 - parul este greu de coafat, nu se aranjeaza nici cu juma' de tub de fixativ;
 - daca te-ai spalat seara si ti-ai uscat parul cu feon-ul si cu peria, ginionul tau, trebuia sa stai in pat sa te uiti la un serial pentru ca oricum dimineata parul tau arata ca si lins de vaca o noapte intreaga.
 + nu are.

Concluzie:

E o dezamagire totala, mai bine aruncam banii la cosul de gunoi. Par mai pleostit ca acum nu cred ca am avut vreodata (poate doar in timpul facultatii cand invatam zi si noapte si nu imi spalam parul decat cu o seara inainte de examen, deci era extrem de murdar si era normal sa fie pleostit).
Face exact opusul a ce zice. Nu il recomand!

2 comentarii:

Frombeautywithloveblog spunea...

Din pacate asa este :( . Si eu l-am cumparat .. dar degeaba.. bani aruncati vorba ta :P .. te astept si pe blogul meu.. poopici

Emm@ spunea...

Din pacate asa este :( . Si eu l-am cumparat .. dar degeaba.. bani aruncati vorba ta :P .. te astept si pe blogul meu.. poopici