joi, 16 februarie 2012

Piano love

Ador pianul, mi-ar fi placut foarte mult sa stiu sa cant la pian. Cred ca daca as fi invatat vreodata sa cant nu m-s fi oprit niciodata din cantat si cu siguranta as fi avut pian/pianina in casa, spre disperarea vecinilor (probabil). Nu cred ca am auzit vreodata pe cineva spunand ca nu-i place sunetul pianului.

Va marturisesc ca atunci cand simt nevoia sa-mi reincarc bateriile sau sa fiu melancolica, ascult melodii in care predomina sunetul pianului.
Azi vreau sa ascult o melodie extraordinara, care imi da o stare de bine si pe care am mai ascultat-o zile la rand si cu alte ocazii.
Va recomand s-o ascultati si voi impreuna cu mine sau sa o pastrati pentru momentele in care o sa aveti nevoie de liniste sufleteasca, pentru ca e cu siguranta o melodie la care continui sa revii.



Ma simt bine cu mine, sunt cea mai importanta persoana din viata mea si sunt multumita de tot ce e in jurul meu si chiar si in sufletul meu. Melodia aceasta doar amplifica toate sentimentele mele si imi face ziua mai frumoasa. Ma face sa zambesc!

2 comentarii:

OanaCatalina spunea...

Si eu iubesc melodia aceasta! Ma deconecteaza, ma face sa visez cu ochii deschisi...

Just_Me spunea...

Ma bucur ca ai descoperit-o si tu. Intr-adevar, are un efect extraordinar asupra noastra...
Multumesc pentru comentariu, te mai astept cu mult drag :*