miercuri, 16 noiembrie 2011

A Beauty Tale Giveaway

Probabil stiti deja din postarile cu Wishlist ca imi doresc paleta NAKED de la Urban Decay de foarte multa vreme. Asteptam sa se deschida Sephora in Timisoara in speranta ca o vor aduce dar...deocamdata nu au adus-o. Anda Zelenca stie bine cat am pomenit-o in comentariile de la ea de pe blog. :)))

A Beauty Tale vrea sa faca fericita una dintre cititoarele blogului sau in pragul sarbatorilor de iarna si organizeaza un giveaway care are ca premiu...Ati ghicit! Paleta Naked!


Bineinteles ca ma inscriu si eu.
Wish me luck!

2 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Sper sa o castigi tu, sweetie! Stiu cat ti-o doresti!:)

Daca nu, ti-o poti comanda de unde am comandat-o si eu, tot la acelasi pret ajungi.
www.lookfantastic.com

Pup!

Just_Me spunea...

Multumesc mult :*:*:* Sper si eu sa fiu norocoasa. :D

Chiar aseara am vazut ca o au la 35 de lire si ma gandeam ca pana la urma o s-o comand de acolo, in cazul in care n-o castig. ;))
Te pupacesc, Anda! :*