joi, 17 noiembrie 2011

Review Cleanse&Polish Hot Cloth cleanser

Am primit acest produs pentru testare din partea minunatei Louise, PR-ul companiei Liz Earle. Spun minunatei pentru ca este un PR care a dat dovada de un profesionalism impecabil desi comunicarea s-a facut cu o nota de prietenie. Aceasta mi-a raspuns intr-un timp scurt la toate mailurile si mi-a dat detalii pentru orice intrebare a mea. De asemenea, mi-a trimis produsul intr-un timp foarte scurt si a inclus in pachet un biletel personalizat ce mi-a adus zambetul pe buze, pentru care ii multumesc frumos.

Modul in care a fost ambalat produsul m-a impresionat intr-un mod placut si mi-a confirmat faptul ca aceasta companie se bazeaza pe un profesionalism exceptional. Pe langa produsul in sine si biletelul personalizat de la Louise, in pachet au fost incluse si brosuri de prezentare a produselor Liz Earle cu poze si detalii despre fiecare in parte.
Si pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte, asta o sa va  arat in continuare.
Dupa ce am deschis cu grija pachetul, am descoperit o gentuta/saculet/portfard (cum vreti voi sa-i spuneti) cu emblema Liz Earle si o mica eticheta cu demachiantul Cleanse&Polish.
Continutul saculetului:
  • 1demachiant Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser
  • 2 prosopele albe de bumbac
  • 1 pliant cu instructiunile de folosire pentru demachiant (how cute is this?! :D)
Dupa cum vedeti, cei 100ml nu sunt putini, tubul cu demachiant este suficient de mare. Nu stiu cat de bine se vede sub capac, dar acesta are o pompita, un plus mare din partea mea.
 Si o poza cu biletelul dragut de la Louise...
 Parerea mea despre acest produs este foarte buna,  si o voi prezenta scurt si la obiect ca sa nu plictisesc cu povestioare, oricum asta e cel mai important si aste este ceea ce intereseaza pana la urma:

+ Ambalajul cu pompita. Imi palce ca produsul nu intra in contact cu aerul decat in momentul utilizarii.
+ Consistenta cremoasa si foarte densa. 
+ Modul de folosire. Inainte sa-l folosesc nu mi-a trecut prin cap ca as putea sa ma indragostesc pur si simplu de un produs care se curata cu ajutorul apei si al unui prosop.
+ Curata foarte bine tenul, chiar si machiajul rezistent (de ex. Revlon Colorstay).
+ Nu irita ochii. Desi ma simt mai confortabil sa folosesc demachiantul meu preferat pentru ochi, am folosit Cleanse&Polish de nenumarate ori pentru demachierea ochilor.
+ Se potriveste toturor tipurilor de ten. Pe el scrie ca este destinat tenului normal, eu am ten mixt cu tendinta de ingrasare iar sora mea are ten sensibil si uscat. Amandoua il adoram!
- Nu se vede cat produs a fost consumat. Mi-ar fi placut sa aiba macar o dungulita subtire transparenta prin care sa imi dau seama cat produs mai este in recipient.
- Desi nu irita ochii, mie mi-au ramas intotdeauna urme de machiaj in zona genelor. Poate nu am insistat suficient dar, trebuia sa mentionez si acest aspect.

Va fac si o mica demonstratie in care am facut un swatch cu un fard negru, am masat o cantitate mica de demachiant peste fard si am sters cu prosopelul imbibat in apa calduta:

Concluzia demonstratiei este ca isi face treaba foarte bine. :D

Overall, ador acest produs si il recomand tuturor. Il gasiti pe site-ul Liz Earle la pretul de 13.75 lire.

V-am prezentat intr-o alta postare, aici, o parte din premiile castigate de acest minunat produs pentru demachiere si de asemenea cateva din ofertele Liz Earle ce includ acest produs pentru sarbatorile de iarna.

***Disclosure: Acest review contine un produs care a fost primit pentru testare din partea companiei producatoare sau comercializatoare. Imi pastrez angajamentul fata de voi prezentand parerea mea sincera despre produsul testat, indiferent de provenienta acestuia.

2 comentarii:

EndreReviews spunea...

Super,asta da review!:*

Just_Me spunea...

Multumesc mult, scumpo :*:*:*
PS: Ti-am lasta offline dimineata pe mess. Ai primit? :D