vineri, 2 decembrie 2011

Review: Gel de dus Snow Fairy (LUSH)

Continui seria de review-uri pentru produsele LUSH cu review-ul gelului de dus "Snow Fairy". Este primul gel de dus de la LUSH pe care il folosesc si imi pare rau ca nu le-am incercat pana acum. Acesta vine in 3 variante de gramaj: 100g, 250g si 500g.

Descriere oficiala:
"Un gel de dus natural, vegan roz, fructat de la Zana Zapezii! Este bun pentru fete, baieti, femei, barbati, bunici, caine....Il poti folosi pentru par la fel de bine ca pentru corp. Snow Fairy se vinde doar in perioada sarbatorilor de iarna, deci asigura-te ca ti-ai facut stocul pentru tot anul pentru ca nu-l vei mai gasi pana la anul!"

Parerea mea:
M-a cucerit in momentul in care am deschis capacul sticlei cu mirosul demential de...guma de mestecat. Acesta a invadat intreaga baie in timpul dusului si a persistat si pe piele. Este un miros dulce, girly, nu stiu exact cum sa-l descriu dar pot sa spun ca daca, culoarea roz ar avea miros, sigur ar mirosi a Snow Fairy! Sunt sigura ca o sa va placa!

Trebuie sa mentionez si culoarea gelului de dus, un roz minunat cu mici particule de sclipici albastru, care m-a surprins atunci cand l-am turnat pe buretele meu de baie alb.  Sclipiciul se spala usor si nu ramane pe piele dupa dus, ceea ce cred ca e foarte bine, deoarece ar putea irita pielea pentru unele persoane cu pielea sensibila.
Dupa dus, pielea este hidratata si eu nu simt nevoia aplicarii unei lotiuni de fiecare data.

Pe ambalaj scrie ca poate fi folosit si pe par dar eu nu l-am folosit. Poate o sa-l folosesc dupa spalare pentru miros. Mi-ar place sa imi miroase parul a Snow Fairy.
L-am folosit si ca spumant de baie si m-a binedispus. Chiar il recomand ca spumant in momentele in care nu va simtiti foarte bine. Sunt sigura ca o sa va placa. :D

 
Am incercat sa surprind sclipiciul albastru :)
 
Ingrediente:
Apa, Sodiu - Cocoamphoacetate, Sodium Lauret Sulfat, Propilen glicol, Lauril betaina, Parfum, Acid lactic, Mosc sintetic, Dioxid de titan, Metil - Ioni de metil, Benzil cinnamate, Colorant 45410, Colorant 45380, Sclipici albastru, Metilparaben.

Ce nu-mi place foarte mult, este ambalajul. Flaconul mi se pare cam tare, eu m-am chinuit putin sa storc gelul de dus din el. Eu am varianta de 100 ml, poate la celelalte se poate strange de flacon mai bine, cu mai putina forta.
Un alt lucru care nu-mi place foarte mult este ...PRETUL:
100 ml - 25,80 lei;
250 ml - 44,80 lei;
500 ml - 79,80 lei.

Daca doriti sa il cumparati sau sa vedeti ce alte geluri de dus sunt disponibile, accesati site-ul oficial LUSH Romania, aici.

Daca nu ati apucat pana acum sa cititi review-ul pentru uleiul de masaj solid vegan TUCA TUCA, puteti s-o faceti dand click aici.
Urmeaza un review pentru scrub-ul solid pentru dus "Sugar Babe".

***Disclosure: Acest review contine produs(e) care a(u) fost primit(e) pentru testare din partea companiei producatoare sau comercializatoare. Imi pastrez angajamentul fata de voi prezentand parerea mea sincera despre produsul testat, indiferent de provenienta acestuia.

4 comentarii:

EndreReviews spunea...

Delicios!Oare cum fac eu de pot sa=i simt aroma?;))
Pupici!

Just_Me spunea...

:)) Sigur stii cum miroase rozul...iti imaginezi o vata de zahar roz? mmmm, mi-am facut pofta:)))))))

From Meg with Love spunea...

l-am primit cadou, insa nu l-am desfacut inca :)

Just_Me spunea...

Si postarea mea nu te-a facut sa il deschizi? :D