marți, 6 decembrie 2011

Review: Lotiune micelara BIODERMA Sensibio H2O

Hello girls,

V-am spus in postarea cu favoritele lunii ca urmeaza un review la lotiunea micelara Sensibio H2O de la BIODERMA si uite ca ma tin de promisiune. :D

Descrierea oficiala:
"Special formulata pentru pielea sensibila, normala sau uscata, solutia micelara Sensibio H2O curata delicat fata si conturul ochilor indepartand machiajul rezistent la apa.
Micelele din formula sa atrag si capteaza impuritatile, mentinand in acelasi timp echilibrul cutanat (fara sapun, pH fiziologic).
Ingredientii activi cu efect calmant si decongestionant previn si reduc iritatiile.
Sensibio H2O garantează o tolerantă oculara si cutanata excelenta (testat sub supraveghere oftalmologica)."

Parerea mea:
Ambalajul - Desi prefer ambalajele cu pompita pentru comoditate, acest ambalaj nu-mi displace deloc.
+ Flaconul de plastic cu capac de tip flip-flop sunt potrivite pentru acest tip de solutie.
+ Este transparent oferind posibilitatea de a vedea exact cata solutie a ramas in flacon.  

Produsul - Lotiunea micelara este un lichid incolor, exact ca si apa si se aplica cu ajutorul dischetelor demachiante.
+ Nu necesita clatire dupa aplicare. Cu toate astea, eu imi spal fata cu gel de curatare pentru ca asa imi place mie si asta e rutina mea de curatare a tenului.
+ Nu lasa o pelicula grasa pe ten dupa aplicare, asa cum fac de obicei demachiantele crema, iar fata ramane doar umeda ca si cum as fi spalat-o cu apa.
+ Curata foarte bine tenul de impuritati, chiar si de machiajul rezistent la transfer.
+ Nu irita tenul si nici ochii, astfel ca poate fi folosita si pentru demachierea ochilor fara nici un fel de probleme. Cu toate astea, eu prefer sa folosesc un demachiant special pentru ochi.
+ Este recomandata pentru pielea sensibila, normala sau uscata. Eu am tenul mixt cu tendinta de ingrasare si o ador!
+ Se consuma incet, eu am folost aproape o luna cantitatea lipsa din flacon.
- Nu am gasit absolut nici un minus.


Ingrediente - Nu le-am gasit pe toate in dictionarul de ingrediente, dar cele pe care le-am gasit sunt din categoria celor "bune".
Iata si lista completa:
APĂ, GLICERIDE CAPRILICE/CAPRICE PEG-6, PROPILENGLICOL, CUCUMIS SATIVUS (CASTRAVETE), EXTRACT DE FRUCTE, MANITOL, XYLITOL, RHAMNOZA, FRUCTO-OLIGO-ZAHARIDE, DISODIU EDTA, BROMURA DE CETRIMONIU.

Demonstratia:
Am facut un swatch cu creionul NYX Jumbo in nuanta 601 Black Bean (negru intens), am plicat o cantitate mica de lotiune micelara pe o discheta demachianta de bumbac si apoi am sters cu ea o parte din swatch cu o singura trecere a dischetei peste swatch.


Concluzia demonstratiei este ca functioneaza! Lotiunea micelara Sensibio H2O BIODERMA face exact ce promite.

Producator: BIODERMA Laboratoire Dermatologique
Prezentare: Flacoane transparente de 250ml si 500ml
Pret: 35-40 RON (250ml) sau 50-60 RON (500ml)
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere
Se gaseste: In farmaciile din tara.

Voi ati folosit acest produs? Ce parere aveti despre el?

Daca aveti intrebari sau sugestii, va rog sa imi spuneti printr-un comentariu sau printr-un mail la adresa pe care o gasiti atasata profilul meu (bara dreapta).

Nu uitati sa va inscrieti la concursul de machiaj unde puteti castiga premii frumoase Sleek, Barry M sau Beauties Factory.

6 comentarii:

federova spunea...

L-am folosit si refolosit de cateva ori pentru ca imi place foarte mult! E un demachiant perfect.

Just_Me spunea...

Sper sa nu ma plictisesc de el prea curand pentru ca imi place foarte mult si mie. Acum ce folosesti?

SpecialKoko spunea...

L-am avut, dar mi se pare ca se consuma prea repede :-??. pup!

EndreReviews spunea...

Pot sa ma laud ca stiam de dinainte ca iti place ?:D.In plus semnatura...pare poza ta transformata in desen :D :*:*:*

Just_Me spunea...

Hmmm...eu in aproape o luna am consumat cat se vede in flacon...nici nu insist...folosesc 2 dischete pe toata fata fara ochi, ca apoi ma spal cu gel Sebium. :D
Pupici:*

Just_Me spunea...

Lauda-te! :D
Semnatura, e opera ta mai mult. Ca tu ai gasit-o! Hmm...parca seamana cu mine, dar nu stiu ce a zic, poate m deruteaza tunsoarea, ca eu nu prea imi tin parul dupa urechi...sau nu-mi dau seama. :))))))
Pupicei :*