luni, 5 decembrie 2011

November's Favorites

Hey grils, iar sunt in urma cu postarile, nu stiu cum fac dar nu reusesc sa ma adun si sa postez tot ce am in plan. Asta este, ma suportati voi cumva, nu? :-s Pupicei pentru asta. :D
Deci, scurt si la obiect:
Am pozat ce am folosit aproape zilnic in luna noiembrie, bineinteles ca m-am axat pe noutati. In afara de demachiantul de ochi bifazic de la Balea si corectorul Collection 2000, cred ca toate sunt noi.


In flaconul fara eticheta se gaseste Bioderma Sebium.
In poza ar fi trebuit sa apara si uleiul solid pentru masaj TUCA TUCA de la LUSH dar mi l-a "smanglit" sora mea cand a fost in vizita zilele trecute. Gasiti parerea mea despre el aici.

Poza de grup contine:
  •  Demachiantul de ochi bifazic Balea - e favoritul meu pentru demachierea ochior de mult. Nu am mai cumparat alt demachiant pentru ochi de cand l-am descoperit si am folosit deja vreo 4-5 flacoane.
  • Crema de maini cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant - v-am povestit de ea aici, am recumparat-o si o voi recumpara o perioada buna de acum incolo.
  • Pensula Sigma F80 - mi-am dorit-o foarte mult si v-am povestit aici cum a ajuns in posesia mea. Multumesc draga mea Endre :*:*:*
  • Oja OPI Big Hair...Big Nails din colectia Texas a fost cea pe care am folosit-o cel mai des in luna noiembrie. V-am aratat un NOTD aici (pozele sunt cam deschise la culoare)
  • Corectorul Collection 2000 Lasting Perfection - sunt tare multumita de el, a pus Erase PAste-ul pe pauza de ceva vreme.
  • Gelul de dus LUSH Snow Fairy- o noua iubire despre care v-am povestit de curand, aici.
  • Blush-ul Elf Blushing Rose - l-am folosit aproape zilnic dupa ce a venit frigul.
  • Ruj si gloss rosu (ca focu', sa-mi surada norocu' - s-a cam sters numarul dar seamana a fi 110) Catherine Arley - l-am primit de la sora mea de ceva vreme si nu am avut curaj sa-l folosesc pana acum. L-am folosit foarte mult in ultima perioada cu un machiaj nude al ochilor si blush-ul Blushing Rose de la elf. Acest look a primit multe laude inca din prima zi asa ca am continuat sa-l adopt pe tot parcursul lunii noiembrie, cu exceptii, bineinteles. :D
  • Lotiune micelara Bioderma Sensibio (urmeaza review)
  • Ser hidratant Bioderma Hydrabio (urmeaza review)
  • Gel spumant Bioderma Sebium (urmeaza review) - flaconul cu lichid albastru din poza.
 Am facut si un swatch cu rujul (+ un fel de swatch al blush-ului Blushing Rose - Desi este mai visiniu decat se vede in poza):
Si glos-ul care se afla la celalalt capat al rujului (nu este atat de intens ca si rujul si miroase foarte frumos a capsuni sau ceva de genul, niciodata nu ma pricep la mirosuri :D):
Acestea sunt favoritele lunii noiembrie. Daca aveti intrebari despre vreunul din produse, va rog sa imi spuneti printr-un comentariu sau printr-un mail la adresa pe care o gasiti la profilul meu (bara dreapta).

Va pupacesc! :*

8 comentarii:

SpecialKoko spunea...

Si mie imi plac demachiantul si crema de maini :x

EndreReviews spunea...

Avem multe produse pe care le preferam amandoua.Ma bucur ca iti place Bioderma!Glossul e superb...:x.
Pupici,pupici!!!!

Just_Me spunea...

:D Alea intra in topul celor sub 20 de lei, nu? Apropo, vine si topul tau, nu? Abia astept sa vad ce alegi.
Pupici :*

Just_Me spunea...

De aceea suntem prietene. :*
Daaaaaaaaaa, produsele Bioderma au devenit preferatele mele si sunt in rutina mea zilnica de curatare a tenului. :X:X:X
Si rujul nu-ti place? Sau e prea indraznet? :)))
Pupicei :*

Catallina spunea...

De cand tot spun sa iau si eu crema asta...Sigur saptamana asta. Am acum una care e si pt. unghii si mai am putin din ea:|D. Poop

Just_Me spunea...

Neaparat s-o incerci! Dar doar dupa ce o termini pe asta, sa nu irosim produsele. :)))
Pupici :*

Catallina spunea...

Cam asa ceva!! Ca ce e la mine in casa... al meu spune ca putem deschide magazin:))!

Just_Me spunea...

Poti da drumul la un blog sale daca ai produse pe care nu le mai folosesti dar sunt inca ok din punct de vedere al valabilitatii. ;)