luni, 19 decembrie 2011

Tag: 41 de intrebari

Am vazut acest tag la Andreea in urma ca ceva vreme si mi s-a parut chiar interesant, desi e cam lung.

1. De cate ori pe zi te speli pe fata?
De doua ori. Dimineata (aici nu folosesc intotdeauna cleanser, ma mai spal si doar cu apa) si seara (cu cleanser de fiecare data).

2. Ce fel de ten ai?
Normal cu zona T cu tendinta de ingrasare si pori dilatati (pe care ii urasc!!!).

3. Cu ce iti cureti fata?
Pentru demachierea ochilor folosesc demachiantul bifazic Balea, pentru restul fetei folosesc lotiunea micelara BIODERMA si apoi ma spal cu gelul de curatare BIODERMA Sebium.

4. Ti-l exfoliezi?
Da, cu crema gommage Cosmetic Plant si Intensive Exfoliating Cream de la Apivita. Am descoperit un produs nou dar inca nu va dezvalui nimic despre el. :P

5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Mai multe, printre care Liz Earle, Bioderma, Lancome, dar si romanesti precum Elmiplant sau Cosmetic Plant.

6. Ce crema hidratanta folosesti?
In momentul de fata am doua pe care le mai alernez: Bioderma Hydrabio si Liz Earle Skin Repair Light.

7. Ai pistrui?
Da.

8. Folosesti crema pentru ochi?
Da. Clinique All About The Eyes varianta normala. Intentionez sa o cumpar si pe cea Rich.

9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Am avut ceva probleme in adolescenta dar deloc grave. Acum mai am cateva cosuri razlete mai dese in perioada aceea a lunii.

10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Activ?
Sincer nu stiu daca am avut nevoie, dar stiu ca mi-am comandat la un moment dat si am dat o avere pe ele. Vreo 180 de lei, acu vreo 8 ani (cred).

11. Ce fond de ten folosesti?
Revlon ColorStay.

12. Dar anticearcan?
Collection 2000 Lasting Perfection, Benefit Erase Paste si Benefit Powderflage.

13. Stii ce subton are tenul tau?
Cred ca galben. :-??

14. Ce crezi despre genele false?
Sunt faine dar mie imi ajunge rimelul. N-o sa uit niciodata ca am ramas cu jumatate din gene dupa ce am avut un exces de zel sa-mi pun gene false manunchiuri. Eram un fel de Andreea Mantea dar am suferit luni intregi dupa aceea.

15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Hai pe bune?! Eu stiu ca pe a mea scrie 6M, asa ca...

16. Ce brand de mascara folosesti?
Imi place Maybelline foarte mult de ani de zile si nici o mascara high-end nu m-a facut sa renunt la ea.

17. Sephora sau MAC?
Hmm...as vrea sa zic MAC dar sincer nu am nici macar un produs MAC. :-s (stiu, e rusinos, dar sunt sincera...)

18. Ai un card MAC pro?
Are you serious? /:)

19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Bisturie si altele chirurgicalesti. :))) Nu stiu de ce dar "instrumente" m-a dus cu gandul la ele.
Lasand gluma la o parte...pensule in principiu. Daca la asta se refera intrebarea. Nu folosesc "intorcator" de gene sau alte "instrumente".

20. Folosesti primer pentru ochi?
Mai rar, ca mi-e lene dimineata cand plec la serviciu. Imaginati-va ca uneori uit sa ma dau cu rimel sau cu blush...mai am timp de primer? :)))

21. Dar pentru fata?
Si mai rar. De obicei doar daca merg la ceva eveniment.

22. Care este culoarea de fard preferata?
Variatiile de mov/visiniu sunt preferatele mele.Dar imi plac si maro-urile/crem-urile.

23. Folosesti creion sau tus?
Creion mai des.

24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Hmm...depinde cat mi-e de somn. :))

25. Ce crezi despre pigmenti?
Nu imi trebuie. I-as imprastia peste tot si m-ar enerva.

26. Folosesti machiaj mineral?
Nu. Am aceeasi parere despre el ca si despre pigmenti.

27. Care este rujul preferat?
Stiu ca nu e normal dar...nu am unul preferat. :-s

28. Dar lipgloss?
Ultimul pe care il cumpar...

29. Care este blush-ul preferat?
Elf Candid Coral imi place mult.

30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Mi-am luat produse care nu se gasesc la noi.

31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Nuuuuuuu...nici macar nu clipesc cand trec pe langa Sephora. Apropo, s-a deschis Douglas in Timisoara. Faliment scrie pe mine, daca ma las prada poftelor animalice.:)))

32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Ce e aia? :-??

33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Mi-ar place dar nu stiu daca programul meu mi-ar permite.

34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Nu. Cum sa fiu stangace cand nici nu-mi folosesc mana stanga decat sa tin paletele sau alte produse cu ea? Glumesc! In principiu fac ce stiu ca imi iese asa ca nu pot spune ca sunt stangace.

35. Numeste o crima in ceea ce priveste machiajul.
Sunt multe dar prima la care ma gandesc e conturul buzelor maro combinat cu gloss deschis la culoare. ORIBIL!!!

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si a buzelor?
Depinde de cat chef am si depinde de ocazie, dar niciodata nu folosesc in acelasi timp machiajul ochilor foarte strident si buzele la fel. La smokey eyes folosesc un ruj nude si invers, ruj aprins la un machiaj neutru al ochilor.

37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu stiu...toate. Ele nu se machiaza singure!!!

38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Definitely, rimel!

39. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Lumea asa zice. Arat mai copila fara machiaj. :D

40. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
Sincer nu stiu ca nu am folosit atat de multe. Nu pot sa raspund la aceasta intrebare. :D

41. Ce crezi despre makeup?
Daca stii sa-l folosesti e asul din maneca.

Cam atat. Nu-l dau mai departe ca imi dau seama ca e ca un sondaj de opinie sau un interogatoriu. Are 41 de intrebari, totusi. Daca cineva vrea sa-l preia sau l-a facut deja, please lasati-mi link-ul intr-un comentariu. Sunt curioasa cine a mai avut rabdare sa-l faca.

Pe curand! :*

6 comentarii:

Diana Hasca spunea...

dragutel tag,dar eu nu as fi stiut raspunde nici la jumatate din intrebari :)

Just_Me spunea...

Cum nu ai fi stiut sa raspunzi? Ai fi gasit tu raspunsurile potrivite. :P

Diana Hasca spunea...

ma refer la faptul ca nu folosesc o gramada din produsele acestea,deci nu as fi putut sa-mi dau cu parerea.folosesc doar pudra si rimel de la Max Factor,in rest,doar produse no name.

Georgiana Naltu spunea...

Da, eu l-am mai facut :*
http://geonika8.blogspot.com/2011/12/tag-41-de-intrebari.html

Just_Me spunea...

Super, l-am citit deja. :*

Just_Me spunea...

Poti raspunde cu no name sau dai o caracteristica a produsului. :*