joi, 6 octombrie 2011

Campanie Cosmetic Plant

Acu 2 zile am hotarat sa ma inscriu si eu la campania Cosmetic Plant de pe trender.ro, desi nu am mai participat pana acum la nici una dintre campaniile lor. Am completat chestionarul pre-campaniei si am asteptat cumintica mailul de la ei. Si a venit! Yeyyyyyy! :)))

sursa foto Google

"Draga trenderita ............,
Te anuntam ca ai fost invitata sa participi la - Campanie Cosmetic Plant -
Stim ca ai stat cu ochii pe Inbox si ca ai asteptat cu nerabdare un e-mail de la noi. Ai facut tu ce ai facut de ne-ai cucerit. Sa stii ca am analizat profilul tau din scoarta in scoarta.

Pentru a te inregistra in campanie trebuie sa accesezi link-ul: http://www.trender.ro/group/10440/join/..............sau sa faci click pe "Join" din sectiunea "CONTUL MEU".

Noi iti multumim pentru interesul acordat completarii chestionarelor din Pre-Campanie. Adevarata actiune abia acum incepe: te vom "echipa" cu cele trei produsele din gama pe baza de ulei de catina si masline, iar tu vei completa chestionarele si rapoartele, vei povesti cu prietenii sau vei scrie pe blogul si pe profilele tale online despre produsele incercate in cadrul acestei campanii. Stai linistita, "instructiunile campaniei de Word of Mouth" vor ajunge la tine cat mai curand.

Spor la trenderit cu un un ten vitalizat si maini catifelate,
echipa trender.ro"

LE: Campania se desfasoara in perioada 3 octmbrie-6 noiembrie si in cadrul campaniei 100 de trenderite vor avea posibilitatea sa incerce si sa isi spuna parerea despre trei dintre produsele din gama de ingrijire a tenului si a mainilor cu ulei de catina si de masline. Mai exact, un lapte demachiant vitaminizant, o crema contur ochi anticearcan si o crema pentru maini. Mai multe detalii despre aceasta campanie si despre produsele care participa la campanie gasiti aici.

Multumesc mult echipei trender.ro ca m-a ales si pe mine. Astept cu nerabdare sa inceapa campania.
Cine mai e in campanie?

2 comentarii:

AndraT spunea...

Si eu, si eu:*:*

Just_Me spunea...

Super :* :*