marți, 25 octombrie 2011

Mic giveaway

Daca cineva doreste aceasta crema de curatare pentru fata de la Balea, va rog sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare. Eu am cumparat-o in graba din DM cand am fost in Germania in vara si apoi mi-am dat seama ca nu e ce credeam eu. Doar am testat textura pe mana, nu am folosit-o niciodata.


De asemenea, daca nu vi se pare jignitor, o prietena are cateva creme incepute de aproximativ 2-3 luni si s-a gandit ca poate doriti sa le incercati inainte sa dati banii pe ele. Este vorba despre crema hidratanta de zi si crema efolianta de la Bioten si o crema pentru ochi de la Cosmetic Plant. Mi le-a dat si le-am pozat si pe ele. Daca le doreste cineva, lasati un comentariu.



24 de comentarii:

clarra spunea...

eu mi-as dori sa incerc

Just_Me spunea...

Clarra, care dintre ele le vrei?

morphinee spunea...

si eu:)

Nicoleta Alexandra spunea...

si eu

clarra spunea...

Crema de curatare Balea.

Lestie spunea...

Mi-as dori sa incerc crema de curatare de la Balea,daca mai este valabila.

shadow_alley_cat spunea...

eu as vrea crema de ochi daca se poate!

Tacaciucristina spunea...

crema de la Bioten si cea pt ochi de la CP sunt niste produse foarte bune,merita incercate!Eu nu le vreau pt ca le-am avut in trecut si acum am trecut la altele:))

Just_Me spunea...

E a ta. Trimite-mi mail te rog cu adresa ta la me.blogging10(at)gmail(dot)com.
:*

maripossaaa25 spunea...

euuu !!:D

Just_Me spunea...

E a ta. Trimite-mi mail te rog cu adresa ta la me.blogging10(at)gmail(dot)com.
:*

Just_Me spunea...

Cele de la Bioten au ramas. E ok?

Just_Me spunea...

Lestie, imi pare rau dar clarra a fost mai rapida.
:*

clarra spunea...

multumesc :*
trimit chiar acum

Just_Me spunea...

Da, am folosit si eu anul trecut vreo 2 cutii de crema de la bioten dar acum folosesc altceva. Te pup :*

shadow_alley_cat spunea...

trimit acum!

Just_Me spunea...

Daca nu mai raspunde morphinee la comentariu in urmatoarea ora, iti trimit tie cele de la Bioten, daca le vrei, bineinteles.

Mihaela Pojogu spunea...

Nu am inteles exact, crema hidratanta e ceruta/luata ? As vrea eu daca se poate. :)

Just_Me spunea...

Imi pare rau dar nu mai am ce sa-ti ofer. :*

Nicoleta Alexandra spunea...

da e ok :)

Just_Me spunea...

Mihaela, sorry dar nu prea are rost sa le despart pe cele de la Bioten ca sunt folosite mai bine de jumate din ele. O sa le trimit impreuna la una din fetele care au comentat inaintea ta.
:*

Just_Me spunea...

Nicoleta, te rog sa-mi trimiti datele ale prin mail ca sa iti trimit cele doua creme Bioten.
:*

Mihaela Pojogu spunea...

ok, thk :*

Nicoleta Alexandra spunea...

Am trimis ! :*