vineri, 7 octombrie 2011

Ce porecla ti se potriveste?

Am vazut la C.L.M. un test foarte dragut, l-am facut si eu si mi s-a parut atat de amuzant rezultatul testului incat nu m-am putut abtine sa nu vi-l arat si voua.


Rezultatele testului:


 
Bubulina. Matura, pasionala si prietenoasa...acestea ar fi cele mai importante caracteristici ale tale. Comunicativa si deschisa, esti inconjurata de foarte multe persoane care te apreciaza si tin la tine cu adevarat. Chiar daca de cele mai multe ori esti o persoana corecta, exista momente in care simti nevoia de a nu iti da cu parerea, fiindu-ti teama ca ii poti jigni pe cei din jurul tau. In privinta dragostei, esti o romantica incurabila. Esti in cautarea sufletului pereche si de cand te stii visezi la o familie a ta, in care sa domine iubirea, intelegerea si respectul reciproc.

Ce credeti? Rezultatul meu e adevarat? Pe bune ca vreau sa-mi raspundeti la intrebarea asta. Sunt tare curioasa cum ma percepeti voi. :D

Testul il gasiti aici. Poate imi lasati link daca il faceti si voi. Hai sa-l facem un fel de tag...Ce ziceti?
Ma gandesc sa tag-ui pe urmatoarele: Anda mea (nu se astepta nimeni sa lipseasca, nu? :)) ), Anda Zelenca, Special Koko, Gya, Claudia Lefter, Lauren (tot te-am tag-uit cu ceva :P) si BabyR.





12 comentarii:

SpecialKoko spunea...

Apparently, I'm Draconella :))

Unknown spunea...

I`m Draconella!:)))
Draconella.Trebuie sa recunosti, esti Cruela De Vil in persoana. Esti facuta sa dai ordine si sa fii la conducere. Te atasezi destul de greu de o persoana pentru ca nu vrei sa fii ranita, insa in momentul in care iti este castigata increderea, devii o prietena de nadejde. Iti place siguranta financiara, considerand ca banii sunt cei care conduc lumea, ei iti ofera stabilitate si putere. Desi esti o fire rece, uneori distanta, aceasta este mai mult o masca de-a ta, in realitate fiind o femeie foarte nesigura, care cauta intelegere si iubire din partea familiei si a prietenilor. In relatii, esti sigura pe tine si cauti un barbat perfect, care stie ce vrea de la viata si nu are nevoie de ajutor pentru a se descurca in viata.

Imi place caracterizarea Bubulinei,dar cred ca se putea gasi un nume mai dragalas totusi...

Pupici!!!

EndreReviews spunea...

Am lasat undeva un comentariu,oare unde a disparut ?:(

Costache Lavinia-Monica spunea...

hihi:D: te pupacesc bubulino!:D

descude spunea...

Exact acelasi lucru ca si tie mi-a iesit:)

Just_Me spunea...

:))) Vad ca e plina blogosfera de voi, Draconellelor. :*:*:*

Just_Me spunea...

Sa nu mai comentezi cand iti apare aia...ca pe urma nu se mai importa si le pierd. Cred ca are si Disqus-ul asta ups and downs.
Si...sa stii ca eram sigura ca esti o Draconella. :))) Glumesc, chiar credeam ca esti o BuCulina, ca mine :)))

Just_Me spunea...

Am uitat pupicii :*:*:*:*:*

Just_Me spunea...

:*:*:*

Just_Me spunea...

Noi suntem fete faine, doar ca ne invadeaza Draconellele. Ai vazut ca sunt raspandite peste tot? :)))
Te pupacesc :*

Mihaela Pojogu spunea...

Bubulina mi's :D

Just_Me spunea...

:)) Super...vad ca Bubulinele vin din urma.
Te pupacesc :*