luni, 24 octombrie 2011

NOTD: Color of my life

Imi cer scuze pentru absenta de pe blog dar sunt coplesita din nou de mai multe situatii/lucruri, printre care si un mic accident de masina din care masina mea a iesit putin "sifonata".
Va arat minunata oja de care m-am indragostit de cateva saptamani, este vorba de nuanta 04 din colectia Supershine de la Flormar.


Pozele sunt facute la lumina artificiala, nuanta e un corai putin mai intens, cu particule fine aurii. Daca aveti drum pe langa un stand Flormar si sunteti macar putin innebunite dupa culoarea corai, sunt sigura ca nu o sa va abtineti sa nu o cumparati.
Pe curand :*
LE: Oja a fost aplicata in doua straturi.

10 comentarii:

EndreReviews spunea...

Mamaaa,da` ce gherute ai,sweety!Super draguta culoarea,place :P
Pupicei!

Just_Me spunea...

;)) Da, sunt maaaaaaaari. Culoarea e...de vis. O ador!
:*:*:*

SpecialKoko spunea...

I love it ♥

Just_Me spunea...

Stiu ca si tu o ai. :*

addicted spunea...

Eu cred ca-mi voi lua una albastra. :D

AlexandraRotaru spunea...

E foarte classy :D

Just_Me spunea...

Am si eu una albastra de la ei dar parca nu-mi place atat de mult. PE asta in schimb o ador. :*

Just_Me spunea...

Alexandra, in real life arata muuuuuuuult mai bine. Daca ai sansa, sa o cumperi (asta daca iti place culoarea corai)
Pupici :*

AlexandraRotaru spunea...

nu nu nu... nu ma tenta , am zis ca nu mai cumpar oje o perioada :))

Just_Me spunea...

Bine, fie...dar totusi, daca cumva treci pe langa Flormar... :))))