marți, 11 octombrie 2011

Review: Cucumber Foaming Facial Cleanser

Pentru ca am primit un request special pentru un review la "Castravete Cleanser" de la scumpa mea Anda, chiar daca e cu cateva zile mai tarziu, imi fac datoria si va prezint parerea mea despre acest cleanser.

  • Descrierea oficiala:
"Beauty Formulas Cool Moist Cucumber Foaming Facial Cleanser is formulated with mild ingredients and the benefit of cucumber extract for stimulating and refreshing effect.
It has a rich creamy foaming action to dissolve and thoroughly wash away the dirt, oil, and other impurities that build up in pores to improve the look and the feel of the skin.
For completely clean, soft and shooth skin.
Paraben free. Allergen free."

  • Parerea mea:
Folosesc acest cleanser de aproximativ 6 saptamani dupa demachiere, de 1-2 ori pe zi, asa ca am avut destul timp sa-mi formez o parere despre el.

Puncte forte:
+ Indeparteaza impuritatile sau urmele de machiaj actionand foarte bland asupra tenului.
+ Pielea ramane curata si hidratata, dar recomand aplicarea unei creme hidratante dupa folosire.
+ Este fara parabeni si alergeni.
+ Mirosul de castravete si as indrazni sa spun si aloe vera (mie a asta imi miroase :D) imi place foarte mult.
+ Pretul, in jur de 15 RON.
 
Puncte slabe:
- Consistenta este putin prea lichida
- Spuma as fi dorit sa fie mai densa, pentru ca, cuvantul "Foaming" din numele produsului m-a facut sa-l cumpar.
- Mi-as fi dorit un ambalaj cu pompita. Stiu ca nu e chiar un punct slab dar...ar fi fost un mare plus daca avea pompita.
- Ma deranjeaza ca nu pot sa vad cat produs mai este in ambalaj, acesta avand o culoare opaca.


In legatura cu ingredientele, mai jos va prezint o lista cu ce am gasit despre fiecare:
  •  2 dintre ingrediente nu stiu in ce categorie sa le incadrez, desi vad ca se afla in lista printre ingredientele bune. 'Sodium Hydroxypropylphosphate Laurylglucoside Crosspolymer' si 'Parfum'. Aici am gasit detalii despre primul ingredient, din care imi dau seama ca este specific produselor spumante.
  • 1 ingredient este "asa si asa": Benzyl Alcohol.
  • 2 ingrediente sunt in lista celor cu rating "rau": Methylcloroisothiazolinone si Methylisothiazolinone.
 Acest produs se gaseste in magazinele DM, dar cred ca il gasiti si in hypermarket-ul Auchan de unde eu mi-am mai cumparat pore strips de la Beauty Formulas.
Overall, nu stiu daca o sa-l mai cumpar pentru ca exista o multime de alte cleansere in comert si totusi vreau sa incerc si unul spuma.






5 comentarii:

Cristina spunea...

L-am cumparat si eu dar nu-mi place mirosul :-s

Just_Me spunea...

:))) Dupa cum vezi, mie imi place.
Te pup :*

EndreReviews spunea...

Yeeey,ce fain,pare acceptabil,o sa ma uit dupa el in dm.Acum folosesc unul cu goji d ela Anian,o sa scriu...candva despre el.Multumesc de review,scumpa Ioana!:*:*:*:*

Just_Me spunea...

Sa nu uiti sa il mirosi si sa ii verifici textura...ca spuma, vezi in poza cat e.
Wow, ce interesant pare ala cu goji...sunt fascinata de goji. Tre sa-mi iau niste fructe. :)))
Te pup, draga mea :*:*:*

Livia Andrei spunea...

Am folosit si eu produsul, intr-adevar nu prea face spuma si nu am avut rezultate minunate. Pentru tenul mai gras (asa ca al meu) cred ca sunt alte produse mai bune.