miercuri, 5 octombrie 2011

Vows

Stiu ca iar ma abat de la tematica blogului dar...daca nu scriu asta azi, o sa ma gandesc la ea si in zilele urmatoare.
Ati citit deja aici ca Grey's Anatomy e serialul meu preferat si, evident ca si eu, la fel ca multi altii, urmaresc cu sufletul la gura povestea de dragoste dintre Derek si Meredith. Duminica am vazut episodul 3 din ultima serie si o faza din acest episod mi-a adus aminte de casatoria lor la care ma gandesc in continuu de atunci.
Promisiunile/ juramintele pe care si le-au facut la casatorie si ordinea in care le-au spus m-au facut sa-mi dau seama ca asta e tot ce conteaza intr-o relatie. BTW, pentru cine nu urmareste serialul, actul lor de casatorie este un post-it pe care l-au inramat ulterior. :X
  • "To love each other, even when we hate each other."
  • "No running. Ever! Nobody walks out. No matter what happens."
  • "That we’ll take care of each other, even when we’re old, and smelly, and senile."
  Voi ce parere aveti despre promisiunile lor? Credeti ca lipseste ceva?

4 comentarii:

Baby R. spunea...

Ai de sufletul meu....
Vorba unei prietene: promisiunile sunt doar alte minciuni...

Just_Me spunea...

Veau sa cred ca sunt persoane pentru care promisiunile nu sunt minciuni.

Gya spunea...

Trebuie sa iau neaparat serialul.Pare interesant

Just_Me spunea...

Oricum am fost distrusa cand au plecat Izzy si George care imi erau foarte dragi. Daca pleaca Derek (mai ales ca imi curg balutele de fiecare data cand il vad), o sa fiu distrusa. :))
Vom vedea ce ne pregatesc in seria asta.