duminică, 1 mai 2011

April's Favorites





Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult in luna aprilie.

  • Crema-gel matifianta de la Elmiplant. V-am povestit aici despre ea. O ador pur si simplu, dar ca sa nu ma plictisesc de ea, o sa fac o pauza dupa acest al doilea tub.
  • Balea Young 3in1 (curatare, peeling si masca) - l-am folosit intens pentru ca luna asta mi-a fost cam lene sa folosesc crema gomage de la Cosmetic Plant care necesita mai mult timp pentru curatare. Review in curand.
  • Lapte demachiant si lotiune tonica Olay Gentle Cleansers. Review foarte curand.
  • Beauty Encyclopedia - Everyday eye. In luna aprilie am fost mai lenesa din punct de vedere al machiajului, am preferat un machiaj natural si am folosit intens cateva culori din paleta aceasta. 
  • Fard de ochi Famous by Sue Moxley, nuanta Betty Green cu care am creat ceva asemanator cu look-ul creat de Samantha (pixiwoo) aici. Nu mi-am incarcat genele chiar atat de mult, totusi. :P 
  • Fond de ten L'Oreal Mat' Morphose. L-am preferat mai mult decat pe ColorStay luna aceasta.
  • Elf Complexion Perfection. Am folosit-o intens luna aceasta si am preferat s-o folosesc in loc de Laura Mercier Translucent Setting Powder.
  • Elf Pudra Bronzanta, nuanta Luminance folosita ca iluminator. Imi place foarte mult.
  • Blush Flormar, nuanta 89 folosit mai mult la look-ul cu fard verde. In rest am mai folosit si Candid Coral de la elf.
  • Corector Farmasi. Acum l-am descoperit, mi l-a recomandat sora mea. Imi place, place, place. :D
  • The one and only...Colossal de la Maybelline. Il ador pur si simplu. Dupa doua tuburi am decis sa-mi iau One by One si regret putin. 

Cam atat despre preferatele lunii Aprilie. 
Voi ce ati folosit mai mult? Folositi ceva din preferatele mele?
Va pupacesc. 

10 comentarii:

Unknown spunea...

Colossal de la Maybelline imi place si mie si sunt la finalul tubului nr.2.
Ti-am zis ca imi place crema aia de la Elmiplant dupa cum ai prezentat-o,nu?Tre sa mi-o cumpar si eu de indata ce termin ce am inceput.
Cat despre gommajul de la Cosmetic Plant,astept reviewul tau,desi e pe wishlist de ceva timp.
Cred ca o sa fac si eu o rubrica ``preferatele lunii``.Te pup :*

Just_Me spunea...

Abia astept sa vad care sunt preferatele tale. :D
O sa fac un review si la crema gommage, imi place mult si chiar o recomand.
Te pupacesc :*

Unknown spunea...

Deci eu acum astept reviewul la crema gomaj :-j
:D:*

Just_Me spunea...

Daca ai de unde sa o cumperi si ai nevoie de asa ceva, ti-o recomand cu toata inima. Am vazut chiar azi un review la ea la Andra T. si mi-e aiurea sa fac si eu review-ul acum. Dar serios ti=o recomand.

PS: Planuiam o multime de impresii/review-uri pentru zilele acestea dar nu am reusit sa ma adun sa le fac, nu am apucat sa fac mai nimic din ce mi-am propus.

:*

Unknown spunea...

Da,l-am vazut si la Andra.Cel mai probabil o sa o comand pe net,vreau mai multe produse de la ei.
Merci oricum!

Irina spunea...

Me loves Complexion and Luminance :X

Just_Me spunea...

:)) Se pare ca suntem multe. :P

irina spunea...

Me loves Complexion and Luminance :X

Endre spunea...

Da,l-am vazut si la Andra.Cel mai probabil o sa o comand pe net,vreau mai multe produse de la ei.
Merci oricum!

Endre spunea...

Colossal de la Maybelline imi place si mie si sunt la finalul tubului nr.2.
Ti-am zis ca imi place crema aia de la Elmiplant dupa cum ai prezentat-o,nu?Tre sa mi-o cumpar si eu de indata ce termin ce am inceput.
Cat despre gommajul de la Cosmetic Plant,astept reviewul tau,desi e pe wishlist de ceva timp.
Cred ca o sa fac si eu o rubrica ``preferatele lunii``.Te pup :*