joi, 5 mai 2011

Invitatie la cafea

Fetelor,
Doncafé ne invita la o cafea! Mai exact, ei ofera un job de degustator de cafea platit cu un salariu de 1000 de EURO pe luna, timp de 6 luni. Pentru acest job de vis tot ce trebuie sa facem este sa bem cafea in timpul nostru liber. Cine vine la o cafea? :D

Pentru inscrierea la tragerea la sorti trebuie sa cumparati o cafea de 250 gr de Doncafe Selected sau Doncafe Elita cu 20% gratis si sa introduceti in formularul de pe site codul inscriptionat pe spatele pachetului.

Pe site-ul oficial va asteapta un domn care va va da toate detaliile necesare. Si nu glumesc...chiar va asteapta la cafea, o sa vedeti voi. ;))


Ne vedem la cafea. Va pup!

5 comentarii:

Unknown spunea...

Bafta tie si celor care participa!Eu nu beau cafea decat foaarte rar,nu-mi face bine.
Pupici!

Just_Me spunea...

@Endre: Multumesc, draga mea.
Te pup :*

Georgiana spunea...

Atatia bani doar sa bei cafea?:))
Eu nu pot sa beau, ca-mi face rau la inima (dar trisez cu 3in1).
Bafta maxima! Pup

Just_Me spunea...

@YellowJade: Poti sa bei cafea decofeinizata. ;)
Multumesc mult, te pup. :*

Endre spunea...

Bafta tie si celor care participa!Eu nu beau cafea decat foaarte rar,nu-mi face bine.
Pupici!