luni, 16 mai 2011

My first Blog award :D

Hello dragele mele,

Am primit primul meu blog award de la Mad@ (Multumesc draga mea ca te-ai gandit la mine :*) iar acesta vine cu doua reguli:
1. Sa facem o postare despre acest premiu in care sa punem si link catre persoana de la care l-am primit.
2. Sa alegem 3 bloguri pe care sa le premiem si sa le specificam.

Mad@ spune ca: "The Liebster Award is designed to be awarded to blogs with less than 300 subscribers to spread the blog love and get them out to a wider audience."

Dau mai departe premiul la:
1. Celei mai dragi mie, Endre (Anda pentru mine :P).
2. Tuturor fetelor din blogroll, cele care nu au depasit 300 de followeri.
Dragele mele, va citesc cu mare drag in fiecare zi si mi-e greu sa aleg doar 3 dintre voi, asa ca eu va dau premiul la toate.

Va pupacesc pe toate :*

2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumesc inca o data,Ioana :X:*

Endre spunea...

Multumesc inca o data,Ioana :X:*