joi, 26 mai 2011

My Concealing Routine

Incep prin a spune ca nu am mari probleme cu cearcanele sau cu tenul, nu am multe de ascuns dar bineinteles ca imi place sa am tenul flawless. Asa ca, folosesc nu unul ci doua produse combinate pentru a obtine o acoperire cat mai buna a cearcanelor mele.
Sunt sigura ca deja ati vazut poza si v-ati dat seama despre ce produse este vorba, si anume Benefit Erase Paste si Benefit Powderflage. Aceste produse folosite impreuna sunt de 10 ori mai bune decat folosite individual.


La inceput am folosit doar Erase Paste si va spun sincer ca nu am fost foarte multumita. Chiar daca fixam produsul cu o pudra translucida, dupa 1-2 ore incepea sa intre in toate cutele si micile riduri din jurul ochilor si aspectul nu era tocmai unul placut.



Erase Paste are o consistenta destul de densa, este nevoie de foarte putin produs pentru o buna acoperire. Eu ating produsul cu varful unei pensule si este suficient pentru zona de sub un ochi.
Culoarea este parca spre peachy (eu am nuanta 2 medium), poate de aceea nu acopera foarte bine decat zona de sub ochi. Eu nu am avut succes in acoperirea unor semne de la mici cosuri.

Apoi am decis sa cumpar si Powderflage, pentru ca nu vroiam sa renunt la Erase Paste asa usor. Nu a costat o avere, dar nici nu as fi vrut sa fie banii irositi degeaba. Plus de asta, am citit multe review-uri pozitive pentru Erase Paste.

Mi-a placut foarte mult ambalajul concealer-ului Powderflage. Recipientul cu pudra e din sticla, are capacelul roz si e micut (3.2 g) dar vine intr-o cutie (ca si cea de cipsuri Pringles :))) destul de mare, insotit ce o pensulica draguta (n-am folosit-o inca, deci nu stiu daca e buna) si un ghid cu instructiuni.


In ghidul de instructiuni scrie ca se poate folosi peste un anticearcan crema, fond de ten sau direct pe piele. Peste fondul de ten are cat de cat aderenta dar nu pot sa spun ca acopera foarte bine, iar Powderflage (eu am nuanta 01) folosit singur nu prea are nici un efect, cel putin la mine. De aceea il folosesc intotdeauna in combinatie cu Erase Paste sau cu alt concealer sub forma de pasta pentru a obtine o acoperire mult mai buna. Powderflage este o pudra foarte fina si parca putin satinata care ofera un aspect matasos si zona de sub ochi nu este deloc incarcata.

 
In concluzie, sunt multumita de aceste produse dar nu sunt sigura ca o sa le recumpar. Poate o sa recumpar Powderflage, dar Erase Paste o s-o inlocuiesc cu altceva (eventual Studio Finish Concealer de la MAC).

Voi ce anticearcan folositi?

8 comentarii:

Cupcake spunea...

eu nu folosesc anticearcan.cred ca arata ciudat folosit fara fond de ten,si eu nu am nevoie de fond de ten.
vreau sa vad si poze!inainte si dupa

Just_Me spunea...

In cel mai bun caz pot sa fac un swatch. Nu prea imi surade ideeasa ma pozez (inca). :))
Daca nu ai nevoie de fond de ten, presupun ca ai nevoie de o acoperire destul de mica in zona cearcanelor sau chiar deloc. Daca vrei totusi sa aplici ceva iti recomand Powderflage. Cred ca ar arata bine si fara fond de ten si ar fi cel mai putin vizibil pe un ten fara fdt.

Cupcake spunea...

se poate aplica pudra direct pe ten?tine?sau dupa o ora se duce?

Just_Me spunea...

Sigur ca se poate aplica. Am scris ca in ghidul de instructiuni scrie ca poate fi folosit si direct pe piele, fara fond de ten sau anticearcan pasta.
In legatura cu durata...n-am incercat asta niciodata. O sa incerc probabil in weekend si te anunt. Ok?

PS: Daca esti din Timisoara (nu scrie in profilul tau locatia ta exacta), ne intalnim si te las sa il incerci pe pielea ta. :D

Miu Miu spunea...

nu stiam ca se aplica pudra fara fdt. credeam ca fac ceva incorect cand o puneam doar pentru matifiere :D

Just_Me spunea...

Eu spuneam de Powderflage ca se poate aplica si fara fond de ten. Asa scrie si in instructiunile cu care vine.
Pana la urma urmei, fiecare folosim produsele cosmetice dupa nevoile noastre (cu niste limite, adica nu folosim ruj in loc de fard sau ceva de genul :)) ). Daca tie iti face bine pudra si fara fond de ten si nu ai nevoie de fond de ten, e super. :D

Sense spunea...

Eu folosesc doar fdt, daca acesta ofera acoperire suficienta. Nu prea am probleme cu cearcanele, dar ma tenteaza Erase Paste pentru urgente.

Pup XOXO

Just_Me spunea...

Te sfatuiesc sa il eviti cand e cald...tinde sa fie uleios si sa nu reziste. Cel putin asa se comporta la mine. Daca gasesti concealerul Collection 2000 despre care am scris in postarea June's Favorites,te sfatuiesc sa-l cumperi.
:*