joi, 5 mai 2011

Love at first...touch: Balea Peeling Golden Touch


Va  spuneam aici ca mi-am cumparat cateva produse Balea intr-o vizita scurta la DM. Vreau sa va marturisesc ca am mers la DM sa-mi achizitionez un nou gel de dus aromat din gama Balea (l-am ales pe cel cu pepene verde pentru ca avea un miros demential) si am pus mana pe acest peeling din curiozitate. Nici macar nu l-am mirosit, m-am uitat foarte putin la textura si l-am aruncat in cos.
Nu stiti cat de mult ma bucur ca am facut asta, l-am folosit chiar in ziua in care l-am cumparat si a fost dragoste la prima folosire (v-ati dat seama din titlu :P).
Din nefericire sau nu, acesta a castigat teren in fata gelului de dus cu pepene pe care, atunci cand eram in DM, eram sigura ca il voi folosi in fiecare zi si il voi adora.
Acum ador Golden Touch peeling by Balea!!!

Ambalajul contine 200 ml de crema-ulei, este sub forma de tub care se mentine cu capacul in jos, astfel incat produsul este intotdeauna pozitionat spre capac ceea ce face mai usoara utilizarea lui chiar si atunci cand ramane doar putin produs in recipient. Capacul este foarte usor de deschis. Culoarea ambalajului contine diferite nuante de auriu combinate cu un maro.
 Mirosul este unul foarte dulce dar elegant, cu nuante de vanilie si miere (cred). Sub dusul cald se simte un parfum puternic si placut iar acesta se mentine pe piele si dupa ce pielea este uscata.
Produsul este un gel cremos cu particule abrazive de culoare aurie care parca sclipesc. Gelul se distribuie pe corp foarte usor pentru ca acesta contine ulei.
Datorita particulelor abrazive, dozarea se poate controla destul de bine, acestea dandu-i o consistenta nu foarte lichida.
Particulele sunt destul de dure, potrivite pentru un scrub pentru corp, in nici un caz pentru fata.
Exfolierea in sine este perfecta, impuritatile sunt eliminate, pielea este curata si neteda! 
Desi contine ulei de migdale si este o crema-ulei, nu pot sa spun ca hidrateaza foarte bine, pielea pe gambe si pe maini parca ma strange si o simt putin uscata. Asta oricum se rezolva cu o crema de corp pe care o folosesc dupa dus.

Am pozat si partea de pe spatele tubului pentru a va arata ce scrie pe eticheta in limba romana (cat se mai poate vedea, pentru ca a stat in baie) si lista cu ingrediente. Ce scrie in germana, nu se vede din cauza etichetei lipita peste. Daca va intereseaza ce scrie, o sa dezlipesc eticheta si o sa incerc sa fac o traducere cu Google Translate. :)

In cocluzie, daca aveti nevoie de un exfoliant pentru corp, va recomand Golden Touch!
Pretul acestui produs este in jur de 8 RON, nu mai tin minte exact.

Recomandat: DA.
Stele: *****.

6 comentarii:

Irina spunea...

Sunt curioasa cum o sa mi se para si mie :)) Eu l am luat dupa miros :))

Just_Me spunea...

Eu l-am luat in graba ca deja se uita urat la mine prietenul meu ca umpleam cosul si n-am vrut sa stie ca nu cunosc produsul. Am vrut sa creada ca "am nevoie de el ca mi s-a terminat". :))
Sper sa-ti placa si tie.
:*

Diana (boonDY) spunea...

Util, o sa-l caut si eu! Multumesc de reivew!

Just_Me spunea...

@Diana: Multumesc si eu. Sper sa iti placa si tie.
Te pup :*

Unknown spunea...

Hmmm,suna bine.E ceva timp de cand tot imi propun sa ajung in DM,nu stiu ce tot astept.
Eu il folosesc pe cel cu zahar brun de la Planet Spa-Avon,dar tre`sa le incerc pe astea Balea ca am auzit numai de bine.
Sa scrii despre tot ce ti-ai cumparat atunci,don`soara!:D
Pupici!!!

Just_Me spunea...

@Diana: Multumesc si eu. Sper sa iti placa si tie.
Te pup :*