marți, 24 mai 2011

Sigma Giveaways

Ana impreuna cu Sigma organizeaza un giveaway unde premiul consta in setul de pensule Synthetic Face Kit. La cat de mult imi doresc pensula F80, imi imaginez premiul acesta ca un bonus la o dorinta mare (makes sense? :))) si as fi in al noualea cer sa il castig. Gasiti detalii despre giveaway pe blogul Anei, aici.


Pe blogul Andreei putem castiga pensula kabuki F80. Sunt sigura ca mai sunt multe fete care, la fel ca si mine, isi doresc aceasta pesula si nu au castigat-o inca. Puteti sa va inscrieti la giveaway-ul Andreei aici, pana in 31 mai.


Pensula kabuki F80 o puteti castiga si la Ami, daca va inscrieti pana in 2 iunie la giveaway-ul organizat de ea impreuna cu Sigma aici. Nu va deranjeaza ca am strans mai multe giveaway-uri cu acelasi premiu la un loc, nu? 


Jules impreuna cu Sigma ne ofera ocazia sa castigam acest minunat set de pensule. Cine doreste sa participe, o poate face pana in 28 mai, aici. Giveaway-ul este international. Succes!
 

Iulia C ne ofera ca premiu la giveaway-ul organizat de ea pe Facebook unul dintre cele 4 seturi ale colectiei "MAke Me Up". Eu as alege culoarea.....hmm....hmm....oare pot sa aleg cateva din fiecare culoare? :))
Va puteti inscrie la giveaway pana in 31 mai. Mai multe detalii despre acest giveaway gasiti pe site-ul ei, aici.


Un comentariu:

kath siew spunea...

hi, am a follower (kathlynn) & my email add is sleeping_child14@hotmail.com

www.kathlynn-diary.blogspot.com

xoxo