luni, 23 mai 2011

So...Let's DISQUS !

Da, am intrat si eu in rand cu lumea. :))
Dupa faza cu blogger de saptamana trecuta am decis sa incerc sa protejez cat de cat activitatea de pe blog. De aceea am instalat si eu platforma pentru comentarii DISQUS. Am instalat-o sambata dar a durat foarte mult pana mi-a importat toate comentariile vechi. Dupa ce am vazut ca sambata seara nu era importat nici 1%, am decis sa mai astept cu anuntul DISQUS pe blog. Nu as fi vrut sa anunt ca am instalat platforma si sa fie probleme, sa fiu nevoita sa renunt la ea.

In continuare voi incerca sa fac un tutorial cat mai detaliat pentru aceasta platforma. Sper ca dupa tutorial sa nu mai aveti probleme cu comentariile, indiferent de userul cu care vreti sa postati.

In primul rand, introduceti comentariul dorit incaseta de comentarii.
Dupa ce ati introdus mesajul, apasati butonul "Post as..." (incercuit cu rosu in poza de mai jos).

Urmatoare fereastra care se deschide este cea in care va trebui sa alegeti cu ce fel de user va logati. Alegerea se face prin selectarea optiunii din lista afisata in partea stanga a ferestrei.

1. Guest :
In cazul in care nu vreti sa folositi un user deja inregistrat pe o alta platforma (Disqus, Facebook, Google, etc.), puteti sa postati comentariul ca si Guest. Aceasta metoda nu necesita logarea, tot ce trebuie sa faceti este sa va notati adresa de email si numele, ca in imaginea de  mai jos.
Ca pas optional, puteti sa conectati si adresa blog-ului/ website-ului vostru (linkul incercuit cu rosu in imagine). Daca nu doriti acest lucru, puteti sa alegeti direct butonul "Post Comment".


Daca ati ales sa conectati si adresa blog-ului/ website-ului vostru, va trebui sa notati adresa URL a acestuia, cum am facut si eu in imaginea de mai jos, apoi apasati butonul "Post Comment".
Din nou, optional, puteti sa bifati "Subscribe to all comments by email" (Aboneaza-te la toate comentariile prin email), caz in care toate comentariile scrise ulterior comentariului vostru va vor fi trimise prin email.


2. Disqus :
In cazul in care aveti un user DISQUS si doriti sa lasati un comentariu cu acest user, alegeti Disqus din lista de optiuni, introduceti username-ul sau adresa de email si parola cu care v-ati inregistrat pe site-ul Disqus si apasati butonul "Login".
Daca nu aveti un user DISQUS dar doriti sa postati comentariile cu un astfel de user, exista posibilitatea crearii user-ului DISQUS in aceasta fereastra. Selectand "Register a new Disqus profile" veti fi redirectionat pe site-ul Disqus intr-o noua fereastra si acolo va puteti crea un user.


3. Google, Twitter, Facebook, Yahoo :
In cazul in care optati pentru una dintre aceste optiuni, va trebui sa selectati butonul "Sign in with Google/ Twitter/ Facebook/ Yahoo" (cel cu fond albastru) iar in noua fereastra care se va deschide va logati cu userul de Google/ Twitter/ Facebook/ Yahoo.


4. OpenID :
In cazul in care doriti sa lasati un comentariu cu userul de OpenID, selectati OpenID din lista din stanga, introduceti URL-ul si numele cu care ati creat userul de OpenID si apasati butonul "Sign in" (incercuit cu rosu in imaginea de mai jos).


GATA! Comentariile voastre o sa apara pe blog fara nici o problema.
Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.
Astept cu nerabdare comentariile voatre.
Va pup!

4 comentarii:

Iulia C spunea...

super! :D ce ma bucur ca sunt din ce in ce mai multe fete care isi pun Disqus :X

Just_Meee spunea...

Iulia, tu esti o draguta. Multumesc ca ma urmaresti. :*

Mad@ spunea...

Ce bine ca ti-ai pus disqus :d este foarte fain si usor de folosit ;))
Si pentru ca esti o draguta si m-ai inspirat, as dori sa-ti ofer un award la mine pe blog :*:*

Iulia C spunea...

voiam sa iti spun..sa te axezi pe likeurile de pe facebook pentru premiile de la sigma..pentru ca se obtin mult mai usor likeurile acolo..si reusesti sa iei premii mai repede si mai frumoase :P