luni, 2 mai 2011

Monday Nails: Bubblegum

M-am hotarat sa incep o noua categorie de postari si anume Monday Nails in care o sa va prezint cate un NOTD. Sper sa va placa.
Pentru Monday Nails de saptamana aceasta am pregatit o culoare draguta, am numit-o eu Bubblegum. Este nuanta 20 de la Farmasi, oje pe care le-am descoprit de curand si imi plac foarte mult. Sunt si extrem de accesibile, 4 RON. :D


PS: Poza e facuta cu blitz, nu stiu de ce aparatul meu face poze foarte urate fara blitz si groaznic de intunecate.

19 comentarii:

Andra T. spunea...

e super, chiar imi inspira "bubblegum"

beauty-s spunea...

foarte frumoasa nuanta :X

Sense spunea...

Foarte draguta nuanta. Si aparatul meu face poze oribile fara blitz ;) Oricum cred ca nuanta din poza e foarte aproape de realitate.

Just_Me spunea...

hihi, multumesc. Si mie imi aduce aminte de Hubba Bubba, parca aia era roz si facea baloane maaaaari. :))

Anka spunea...

Foarte frumoasa nuanta!:*

Just_Me spunea...

Primul meu comment era pentru Andra. :P
@beauty-s: Multu. :*
@Sense: Daaaa, e foarte aproape de realitate, de aia le si pun pe astea cu blitz. Oricum eu am un aparat de vreo 5 ani, atunci era gadget de ultima generatie, acum e...antichitate. :))
:*

Just_Me spunea...

@Anka: Multu. :*

Fetelor, mi-ati facut ziua mai frumoasa! Nici nu stiti cum ma bucur de comment-urile voastre (ca un copil de cadouri :D). Va pupacesc tare tare pe toate. :***

Mad@ spunea...

ce frumoasa este nuanța :X
imi place forma unghiuțelor ;)) :*

Just_Me spunea...

@Mad@: Multumesc mult, draga mea :*

Unknown spunea...

Bubblegum...da`ce unghiute frumoase!Acum inteleg de ce radeai de ale mele in ziua 4 OPI ;)).

Unknown spunea...

O curiozitate:unghiile sunt cu gel?Arata asa de bine...
Eu cred ca sunt singura de pe Planeta Albastra care nu si-a pus niciodata unghii cu gel :(

Ah,si ma tot intrebam cum de n-am vazut ieri postarea asta.Da` eu am fost o studenta silitoare.Azi mai putin :D
Te pup!

Just_Me spunea...

@Endre: Da, am gel pe unghiile mele naturale si de aia sunt toate la aceeasi lungime. :D
Mie imi place cu gel ca sunt mai rezistente si nu raman cu colturi rupt la 3 unghii din 10. Si parca tine si lacul mai mult asa.

Nu stiu cum de nu ai vazut postarea asta ieri...m-ai ignorat? :)) Glumesc.

Te pup :*

Georgiana spunea...

Si eu caut un astfel de roz, e super pretty :)
Pup

Just_Me spunea...

@YellowJade: N-ai acces la ojele Farmasi?

Georgiana spunea...

Eh, e plin Bucurestiul dar nu stiu daca gasesc nuanta. Problema mea e timpul, nu prea ajung in magazine. Dar am sa tin minte nr. ojei :D

Just_Me spunea...

YellowJade, cred ca poti sa ti-o comanzi de la ei de pe site. Dureaza cateva minute. :))

Just_Me spunea...

YellowJade, cred ca poti sa ti-o comanzi de la ei de pe site. Dureaza cateva minute. :))

Andra T. spunea...

e super, chiar imi inspira "bubblegum"

Just_Me spunea...

@Anka: Multu. :*

Fetelor, mi-ati facut ziua mai frumoasa! Nici nu stiti cum ma bucur de comment-urile voastre (ca un copil de cadouri :D). Va pupacesc tare tare pe toate. :***