sâmbătă, 28 mai 2011

"Song Names" Tag

Am vazut la Koko mai devreme un tag foarte interesant si l-am preluat si eu.
As fi vrut sa va prezint "My life according to"... Beyonce sau Rihanna dar deja erau  "luate" de Koko si Anda Zelenca, asa ca, m-am ales cu P!nk, pe care o plac la fel de mult ca si pe celelalte doua.
Regula (preluata de la Koko) este: folosind numai titluri de piese ale UNUI SINGUR ARTIST sau TRUPE, raspundeti inteligent la urmatoarele intrebari. Nu aveti voie sa folositi artistul ales de mine si incercati sa nu repetati acelasi titlu la mai multe intrebari. 

Here we go...

My Life According To P!NK:



Are you a male or female? - "Split Personality"

Describe Yourself - "Missundaztood"

How do you feel? - "Sober"

Describe where you currently live/ Descrie unde locuiesti in prezent - "My Vietnam"

If you could go anywhere, where would you go? - "Gone To California"

Your favorite form of transportation - "Walk Away"

Your best friend? - "The One That Got Away"

You and your best friend are - "Family Portrait"

What's the weather like? - "Nobody Knows"

Favorite time of day - "Feel Good Time"

If your life was a TV show what would it be called? - "Private Show"

What is life to you? - "Funhouse"

Your relationship - "Love Is Such a Crazy Thing"

Your fear - "Misery"

What is the best advice you have to give? - "Do What U Do"

Thought for the day - "Leave Me Alone (I'm Lonely)"

My motto - "'Cuz I Can"

Dragele mele, va rog mult sa imi scrieti daca preluati acest tag pentru ca sunt curioasa ce artisti va plac si ce poate sa iasa din numele pieselor lor.
E foarte interesant si distractiv dar nu vreau sa va oblig sa cautati printre zecile de melodii ale artistilor vostrii preferati.

PS: Endre si Iulia C, pe voi va oblig! :)))

Va pupacesc pe toate :***

8 comentarii:

SpecialKoko spunea...

Glad u did it :). pup!

Iulia C spunea...

Astazi am cautat o formatie :)) am innebunit..nu prea stiu ce o sa iasa :))
Iti multumesc frumos pt tag..chiar e f simpatic :*:*

Just_Me spunea...

:))) De ce ai innebunit?
Sunt sigura ca o sa te distrezi facand tagul. Abia astept sa vad ce iti iese. :*

Just_Me spunea...

I had fun doing it :*

Adinapup spunea...

Foarte fun raspunsurile. si eu l-am preluat de la koko.
Pup

Just_Me spunea...

Ma bucur ca ti-au placut. Link-uie please blogul tau la nume sa am si eu acces la "tine", ca nu stiu cum sa te gasesc. :*

Beauty Tested spunea...

Super! Eu am facut cu Jennifer Lopez. Mi s-a parut un tag foarte inspirat si ma bucur ca l-au preluat atatea fete.

Just_Me spunea...

Cred ca e printre cele mai frumoase taguri din ultima perioada. O sa trec pe la tine sa-l citesc pe al tau :*