vineri, 6 mai 2011

Cosmopolita de trei ori!





E o postare scurta, in care vreau sa va arat ce am  facut azi in pauza de pranz si sa va anunt despre cadourile revistei Cosmopolitan de luna aceasta, in cazul in care nu le-ati vazut pana acum. :D

Mi-au placut foarte mult aceste tricouri, m-a atras scrisul de mana si pozitionarea lui pe tricou. Citisem undeva ca este si varianta cu bluzite Cosmo cu umar gol pe nuantele rosu, negru, gri si nude dar nu le-am gasit nicaieri. Am mai gasit varianta cu rimelul Rimmel dar nu am cumparat-o pentru ca nu aveam nevoie de rimel.

Voi le-ati vazut pe cele cu bluze? Cum arata bluzele?
Later Edit: Revista are pretul de 14,90 LEI.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Nu unul,ci 3...Cat a costat revista?Nu de alta,da` mi-ar placea si mie ala alb.Curiozitate:ce material sunt?
Pupici!

Just_Me spunea...

Da, 3 ca mi-au placut toate culorile. :)))
Sunt din bumbac, sunt frumoase ca altfel nu le luam, in nici un caz pe toate 3.
14,90 RON a costat una.
:*

Unknown spunea...

Merci,merci!Si sa le porti sanatoasa!:*

Harija spunea...

Neat post!

My Lyfe ; My Story

MyLyfeMyStory on twitter

H Rija spunea...

Neat post!

My Lyfe ; My Story

MyLyfeMyStory on twitter

Endre spunea...

Merci,merci!Si sa le porti sanatoasa!:*